czwartek, 29 lipca 2010

Na tropach przyczyn katastrofy w Smoleńsku (7)



10:34:56 10:35:00
Kontroler ruchu lotniczego: 500 metrów. Na wojskowym lotnisku lądowanie wykonywaliście?

10:35:04 10:35:09
Kontroler ruchu lotniczego: Reflektory z prawej, z lewej, na początek pasa

10:35:14 1035:18
Kontroler ruchu lotniczego: 1-0-1 wykonujcie trzeci, radialna 19

10:39:08 10:39:10
Kontroler ruchu lotniczego: 101-y, odległość 10 [km], wejście na ścieżkę

10.39.30 10.39.31
Kontroler ruchu lotniczego: 8 [km] na kursie i ścieżce

10:39:49,9 10:39:52,3
Kontroler ruchu lotniczego: Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6[km].

10:40:13,5 10:40:14,6
Kontroler ruchu lotniczego: 4 [km] na kursie i ścieżce

10:40:26,6 10:40:27,8
Kontroler ruchu lotniczego: 3 [km] na kursie i ścieżce

10:40:38,7 10:40:39,9
Kontroler ruchu lotniczego: 2 [km] na kursie i ścieżce

10:40:51,5 10:40:58,0
Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz.. (Wysokość niebezpieczna wł. decyzyjna 70 m).

10:40:54,5 10:40:55,2
Nawigator: 30 [metrów].

10:40:54,7 10:40:56,4
Kontroler ruchu lotniczego: Kontrola wysokości, horyzont

10:40:59,3 10:41:04,6
Odgłos zderzenia z drzewami

10:41:02,0 10:41:03,4
Kontroler ruchu lotniczego: Odejście na drugi krąg!



Miejsce uderzenia TU-154M 101 o ziemię w końcu października 2007 r. (wg. Google Maps) i 10 kwietnia 2010 r., bezpośrednio po katastrofie (zdjęcie satelitarne).



dodajdo.com

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza